Reklamacje
Dostarczony towar powinien być sprawdzony przy odbiorze.
Jeżeli stwierdzą Państwo, że posiada on braki lub został uszkodzony, prosimy zażądać od kuriera spisania protokołu szkodowego i pozostawienia Państwu jego kopii oraz o kontakt z naszą firmą w celu rozwiązania problemu. Protokół najlepiej spisać w dniu otrzymania dostawy.
W przypadku trudności ze sprawdzeniem towaru lub odmowy spisania protokołu szkodowego przez kuriera, prosimy o spisanie danych osobowych pracownika firmy przewozowej – imienia, nazwiska oraz nr telefonu – i przekazanie tej informacji naszemu pracownikowi.
Każdy przedmiot zakupiony w naszym sklepie Tooles.pl posiada gwarancję na okres minimum 12 miesięcy od daty zakupu.
Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest potwierdzenie zakupu towaru w firmie Tooles.pl.
Identyfikacji Kupującego dokonujemy na podstawie numeru zamówienia lub faktury VAT bądź paragonu.
Klient reklamuje towar u sprzedawcy, którym jest Tooles.pl.
Reklamację należy przesłać poprzez e-mail na adres serwis@tooles.pl lub drogą pocztową na adres firmy Tooles.pl w Białymstoku.
Serwis i reklamacje
tel.: +48 570 441 010
e-mail: serwis@tooles.pl
Klient zobowiązany jest dostarczyć reklamowany produkt na swój koszt, pod wskazany adres:
TOOLES Krzysztof Waszkiewicz
ul. Elewatorska 29c
15-620 Białystok
Więcej informacji znajdziecie Państwo w regulaminie sklepu w części zwrotów i reklamacji.