FAQ
Czy trzeba rejestrować się aby dokonać zakupu? Klient sklepu Tooles nie musi rejestrować się (choć jest to wskazane) by dokonać zakupu. Można również złożyć zamówienie telefonicznie oraz poprzez e-mail.
Czy przy zakupie kilku rzeczy trzeba płacić za kilka paczek? Kupując kilka produktów w naszym sklepie za wysyłkę płaci się jedną opłatę. Przy dużych zamówieniach należy jednak wysłać zapytanie do sprzedającego o masie i cenie wysyłki. Niektore produkty mają takie gabaryty lub masę, że muszą być wysłane osobno.
Jakie są koszty wysyłki? Wysyłka kurierska - płatność przelewem na konto - 15 zł
Jaki jest okres oczekiwania na zakupiony towar? Każdy zakup w naszym sklepie jest realizowany tego samego dnia. Paczki wysyłamy firmą kurierską i są doręczane w 24h od momentu zakupu.
Po otrzymaniu paczki okazało się że towar jest uszkodzony. Klient niezwłocznie musi skontaktować się z firmą kurierską i zgłosić uszkodzenie towaru (do 7 dni). Na miejsce przyjeżdża kurier by sporządzić protokół szkody. Klient musi być przy sporządzaniu protokołu i dokładnie opisywać szkodę. Kurier zostawia oryginał protokołu szkody dla klienta. Po czym klient w jak najkrótszym czasie przesyła do naszej firmy uszkodzony towar wraz z protokołem. Firma kurierska ma 30 dni od daty zgłoszenia szkody na rozpatrzenie zaistniałej sytuacji. W razie problemów prosimy o kontakt z nami 782002580
Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Klient ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru. Zwracany towar musi posiadać niezniszczone, oryginalne opakowanie producenta, powinien być kompletny i nie może nosić śladów użytkowania. Pieniądze za towar zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych tylko i wyłącznie przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
Ile jest gwarancji na zakupiony towar? Wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie Tooles posiadają gwarancję na okres 12 lub 24 miesięcy od daty zakupu w zależności od danego towaru (czytaj opis przedmiotu).
Nie działa sprzęt jak mam go zareklamować? Klient zgłasza awarię sprzętu drogą e-mail podając swoje dane osobowe, nazwę towaru, datę zakupu oraz dokładny opis usterki. Po otrzymaniu wiadomości zwrotnej klient wysyła towar do naszej firmy (na swój koszt) dołączając ksero dowodu zakupu i opis usterki z danymi osobowymi. Firma Tooles przekazuje sprzęt do producenta w celu wyeliminowania usterki. Po dokonanej naprawie firma Tooles odsyła do klienta w pełni sprawny towar.
Czy mogę odebrać osobiście towar? Klient może odebrać osobiście bądź zakupić dany towar na miejscu. |