Jesteś na: Strona główna Reklamacje

Reklamacje - Tooles.pl


Dostarczony towar powinien być sprawdzony przy odbiorze.

Jeżeli stwierdzą Państwo, że posiada on braki lub został uszkodzony, prosimy zażądać od kuriera spisania protokołu szkodowego i pozostawienia Państwu jego kopii oraz o kontakt z naszą firmą w celu rozwiązania problemu. Protokół najlepiej spisać w dniu otrzymania dostawy.

W przypadku trudności ze sprawdzeniem towaru lub odmowy spisania protokołu szkodowego przez kuriera, prosimy o spisanie danych osobowych pracownika firmy przewozowej – imienia, nazwiska oraz nr telefonu – i przekazanie tej informacji naszemu pracownikowi.

Każdy przedmiot zakupiony w naszym sklepie Tooles.pl posiada gwarancję na okres minimum 12 miesięcy od daty zakupu.

Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest potwierdzenie zakupu towaru w firmie Tooles.pl.
Identyfikacji Kupującego dokonujemy na podstawie numeru zamówienia lub faktury VAT bądź paragonu.

Klient reklamuje towar u sprzedawcy, którym jest Tooles.pl.
Reklamację należy przesłać poprzez e-mail na adres serwis@tooles.pl lub drogą pocztową na adres firmy Tooles.pl w Białymstoku.


Serwis i reklamacje

tel.: +48 570 441 010
e-mail: serwis@tooles.pl 


Klient zobowiązany jest dostarczyć reklamowany produkt na swój koszt, pod wskazany adres:

TOOLES Krzysztof Waszkiewicz
ul. Jarzębinowa 2A
15-793 Białystok

 

Więcej informacji znajdziecie Państwo w regulaminie sklepu w części zwrotów i reklamacji.