Jesteś na: Strona główna FAQ

Czy trzeba rejestrować się aby dokonać zakupu?

Klient sklepu Tooles nie musi rejestrować się (choć jest to wskazane) by dokonać zakupu. Można równierz złożyć zamówienie telefonicznie oraz poprzez e-mail.

 

Czy przy zakupie kilku rzeczy trzeba płacić za kilka paczek?

Kupując kilka produktów w naszym sklepie za wysyłkę płaci się jedną opłatę. Przy dużych zamówieniach należy jednak wysłać zapytanie do sprzedającego o masie i cenie wysyłki. Niektore produkty mają takie gabaryty lub masę, że muszą być wysłane osobno.

 

Jakie są koszty wysyłki?

Wysyłka kurierska - płatność przelewem na konto - 13zł, wysyłka kurierska pobraniowa - płatne dla kuriera przy odbiorze - 20zł

 

Jaki jest okres oczekiwania na zakupiony towar?

Każdy zakup w naszym sklepie jest realizowany tego samego dnia. Paczki wysyłamy firmą kurierską i są doręczane w 24h od momentu zakupu.

 

Po otrzymaniu paczki okazało się że towar jest uszkodzony.

Klient niezwłocznie musi skontaktować się z firmą kurierską i zgłosić uszkodzenie towaru (do 7 dni). Na miejsce przyjeżdża kurier by sporządzić protokół szkody. Klient musi być przy sporządzaniu protokołu i dokładnie opisywać szkodę. Kurier zostawia oryginał protokołu szkody dla klienta. Po czym klient w jak najkrótszym czasie przesyła do naszej firmy uszkodzony towar wraz z protokołem. Firma kurierska ma 30 dni od daty zgłoszenia szkody na rozpatrzenie zaistniałej sytuacji. W razie problemów prosimy o kontakt z nami 782002580

 

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Klient ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru. Zwracany towar musi posiadać niezniszczone, oryginalne opakowanie producenta, powinien być kompletny i nie może nosić śladów użytkowania. Pieniądze za towar zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych tylko i wyłącznie przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

 

Ile jest gwarancji na zakupiony towar?

Wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie Tooles posiadają gwarancję na okres 12 lub 24 miesięcy od daty zakupu w zależności od danego towaru (czytaj opis przedmiotu).

 

Nie działa sprzęt jak mam go zareklamować?

Klient zgłasza awarię sprzętu drogą e-mail podając swoje dane osobowe, nazwę towaru, datę zakupu oraz dokładny opis usterki. Po otrzymaniu wiadomości zwrotnej klient wysyła towar do naszej firmy (na swój koszt) dołączając ksero dowodu zakupu i opis usterki z danymi osobowymi. Firma Tooles przekazuje sprzęt do producenta w celu wyeliminowania usterki. Po dokonanej naprawie firma Tooles odsyła do klienta w pełni sprawny towar.

 

Czy mogę odebrać osobiście towar?

Klient może odebrać osobiście bądź zakupić dany towar na miejscu.
Na ul. Jarzębinowej 2A (budynek sali weselnej Ambrozja), Białystok (os. Dziesięciny)
od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-17:00
lub w sobotę w godzinach 8:00-12:00